» Dostawa

Dostawa


Wysyłka
jest realizowana w czterech wariantach:
1. Kurier Inpost po przedpłacie.
2. Kurier Inpost z pobraniem.
3. Paczkomat po przedpłacie.
4. Paczkomat z pobraniem (jeśli dany paczkomat obsługuje funkcję pobrania)
Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Przy zakupach powyżej 500 zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający.

Płatność

Płatności zawsze dokonuj dopiero po potwierdzeniu dostępności towaru, w przypadku chęci płatności przy pomocy przelewu elektronicznego DotPay zawsze pytaj o dostępność towaru przez formularz kontaktowy (zanim dokończysz zamówienie w e-sklepie)


Zwroty
zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają orginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 14 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący
. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Nie przyjmujemy przesyłek tzw. "za pobraniem"
Przejdź do strony głównej