PL
PL EN DE SK PT CZ NL FR HU

FAQ

  1. Czym charakteryzuje się oferta firmy Aqua-Trend?

    Oferta firmy Aqua-Trend charakteryzuje się różnorodnością towarów oraz ich wysoką jakością. W naszym sklepie klienci mogą zaopatrzyć się kompleksowo w artykuły potrzebne do akwarystyki morskiej i znaleźć takie produkty, które najbardziej odpowiadają ich potrzebom i spełniają wymagane warunki. Nasz sklep zapewnia szeroki wybór modeli i typów urządzeń w korzystnych cenach. Dodatkowo, w razie potrzeby oferujemy swoją pomoc i doradztwo w wyborze artykułów dlatego zachęcamy do kontaktu.

  2. Jak rozpocząć przygodę z akwarystyką morską?

    Rozpoczynając przygodę z akwarystyką morską, należy dobrze się do tego przygotować. Zdobyć wiedzę dotyczącą hodowli od specjalistów, z forów internetowych czy też książek, a do tego warto opracować plan, jakiego typu akwarium chcielibyśmy stworzyć u siebie. Niekoniecznie należy zaczynać od małych zbiorników wodnych, ponieważ są one często trudniejsze w utrzymaniu stabilnych parametrów wody. Należy pamiętać jednak, że duże akwaria są za to kosztowniejsze, dlatego być może warto rozpocząć swoją przygodę z mniejszym zbiornikiem oraz mniej wymagającymi organizmami. Poza sprzętem do akwarium, który mogą Państwo nabyć w naszym sklepie, trzeba pamiętać również o parametrach wody, dekoracjach, pokarmie itp.

  3. Przesyłka została uszkodzona podczas transportu - co w takiej sytuacji?

    W sytuacji, w której przesyłka uszkodzona została podczas doręczenia przez kuriera prosimy o jej nie przyjęcie oraz kontakt z naszym zespołem. Uszkodzony produkt przesłany zostanie do Państwa ponownie. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone dopiero po doręczeniu zalecamy o wykonanie odpowiednich fotografii uszkodzeń oraz kontakt z naszą pomocą techniczną w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.

  4. Jak wygląda proces zwrotu akcesoriów akwarystycznych i innych produktów z oferty sklepu?

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami, każdemu kto zakupił produkty do akwarystyki morskiej w naszym sklepie przystępuje prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Produkty należy przesłać do siedziby naszej firmy dołączając druk odstąpienia od umowy. W przypadku problemów zalecamy o kontakt z naszymi specjalistami.

  5. W jaki sposób opłacić można produkty ze sklepu?

    Produkty do akwarystyki morskiej kupić można w naszym sklepie za pomocą przelewów bankowych, płatności ratalnych z pomocą Santandera, usługi Paynow oraz w formie płatności przy odbiorze jak i przy odbiorze pobraniowo. Więcej informacji dotyczących płatności znajdą Państwo w zakładce Płatności.

  6. Jakie formy dostawy oferuje sklep Aqua-Trend?

    Produkty w naszym sklepie przesyłane są przy pomocy jednej z 4 form: Kuriera InPost, kuriera InPost za pobraniem, w paczkomatach InPost lub w paczkomatach InPost za pobraniem. Więcej informacji dotyczących dostaw znajdą Państwo w zakładce Dostawa.

  7. Czy produkty z oferty sklepu objęte są gwarancją?

    Kazdy produkt oferowany w naszym sklepie objęty jest odpowiednią gwarancją. Informacje jej dotyczące znajdą Państwo na kartach indywidualnych produktów.

  8. Mam dodatkowe pytania dotyczące oferty, jak można skontaktować się z Państwa firmą?

    W przypadku pytań bądź wątpliwości mogą się Państwo z nami skontaktować przy pomocy jednej z metod widocznych w zakładce Kontakt.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu